piątek, 27 czerwca 2014

Sukienka drutowa

Zrobiłam też sukienkę dla mojej najmłodszej




Ciężko jej zrobić zdjęcie, oj ciężko.

Mimo, że włóczka przeznaczona dla dzieci, Ewelinę raczej "podgryza"

zaraz po założeniu szarpała sukienką za dekolt oraz w talii,

 po zakończeniu sesji, założyłam jej pod spód cienką bluzeczkę i dopiero wtedy sie uspokoiła,

Tak więc odradzam włóczkę dla małych dzieci jako ubranka na gołą skórę, ale jako sweterek myślę,
jak najbardziej. Zwłaszcza że w dotyku jest taka "milusia".

Sukienka robiona od góry, wg własnego pomysłu, wzór ażuru znaleziony kiedyś w sieci.


kolory zbliżone na zdjęciach,

szarego poszło ok 25g kolor 8108
niebieskiego 55g kolor 6235

Druty 3,5mm Knit Pro drewniane na żyłce


2 komentarze:

  1. No właśnie - większość dziecięcych włóczek podgryza - samo mizianio - macanie nic nie daje. Niestety najlepiej włożyć delikwentce motek pod koszulkę i najdalej po paru minutach już wiadomo czy gryzie czy nie gryzie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje. Nie pomyślałam o "zakładaniu motka" jako próbce podgryzania, ale wiem że jeszcze duużo nie wiem, następnym razem będę mądrzejsza. Sama mam sweterek zrobiony z tej włóczki i mnie nie gryzie, może dlatego że jestem "gruboskórna"? Do tej pory sukienki dziewczynkom robiłam z bawełny.

      Usuń