poniedziałek, 16 czerwca 2014

I mnie wciągnęło...

Na Wizażu i blogach przewijają sie koraliki.

Jako odskocznię od dziergania dziewczyny dziergają bransoletki, naszyjniki, kolczyki.

To jak nie spróbować...

Miałam w domku trochę koralików, bo to przecież zawsze się przyda, kordonki też są,
o szydełkach nie wspominając.

Kursik znalazłam na blogu pasartu, przygotowany przez Weraph

W ten sposób powstały moje pierwsze sznury szydełkowo - koralikowe.

Robione szydełkiem 0,75 Tulip i przeważnie na kordonku białym, mam jakiś dość stary, bez metki, ale cieniutki, cieńszy niż Perle 8.


Zdjęcia "troche" kiepskie, ale robione na szybko, bo wiekszości już nie mam, 
zostały "rozgrabione"

Muszę popracować nad robieniem zdjęć koralików, 
ale to trudne ze względu na odbicie światła.



Zdjęcia przedstawiają bransoletki w takiej kolejności jakiej powstawały 

 Koraliki TOHO 8/0
Inside Color Rainbow Crystal/Creme Lined
Higher Metalic Iris Violet


Koraliki TOHO 8/0
Transparent Crystal
Transparent Ruby


 Koraliki Toho 8/0
Trans Rainbow Frosted Hyacinth
Gold Lustered Raspberry
Ceylon Snowflake

Koraliki TOHO 8/0 
Trans Rainbow Frosted Ruby
Ceylon Snowflake


 Koraliki TOHO 8/0
Hybrid Natural Piasco
Transparent Lt Siam Ruby
Ceylon Snowflake



Koraliki Toho 8/0
Transparent Crystal
Dyed Rainbow Lavender Mist
Transparent Alexandrite
robiona wzorem 2a,1b,2c,1b
słabo widać, ale rzędy przy fioletowych mają lekki połysk fioletowawy



Koraliki Toho 8/0
Transparent Crystal
Ceylon Hot Pink
Silver Lined Peridot



Wszystkie robione są na 6 koralików  w rzędzie, bo tylko 8/0 wielkość miałam, tzn mam też 6/0 do wrabiania we włóczki, ale te to już nie nadają się do biżu

Teraz próbuję już z trochę mniejszych i na więcej w rzędzie, coś powoli się wykluwa, 

1 komentarz: