czwartek, 20 marca 2014

Serweta

Ukrochmaliłam w końcu serwetę.

Aż strach się przyznać, ale zrobiłam ją jeszcze w starym roku.

Przeleżała trochę w szafce, czekając na upranie i naciągnięcie.

I oto jest:


serweta "Britta"  z książki Knitted lace in white

kordonek Perle 5

druty Knit Pro metalowe, ale rozmiaru nie pamiętam 

wymiary serwety to 135cm / 105 cm











oraz troche mojej wiosny 


powoli przekwitające Irysy Katharine Hodgin




przebiśniegi




pierwsze pierwiosnki 




krokusy





sasanki- na razie w fazie "kokonów" , każdego dnia coraz większe



żurawki wracają do formy po zimie




z ziemi wyjrzały również Cesarskie Korony




pierwsze narcyzy niedługo zakwitną



również hiacynty




a miodunka już zaczyna kwitnienie


2 komentarze:

  1. Piękna serweta zdolna bestyjka z Ciebie .
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przy tym wzorze korzystałam z pomocy innych dziewiarek, nie mogłam rozgryźć jednego oznaczenia, dopiero dziewczyny na forum mi pomogły i poszło.

      Usuń