wtorek, 17 grudnia 2013

Zabombkowana

Skończyłam resztę bombek, nareszcie.
Muszę przyznać, że wykańczając ostatnie, wykończyły one i mnie.
Większość poszła na kiermasz świąteczny, organizowany po raz kolejny w mojej parafii na cele charytatywne.

Średnica bombek 8cm,9cm,10cm oraz 12cm


Zestaw 1




Zestaw 2  


Zestaw 3


Zestaw 4



Zestaw 5


Zestaw 6


Zestaw 7


Zestaw 8


Zestaw 9


Zestaw 10


Zestaw 11

Zestaw 12


Zestaw 13


Zestaw 14


Zestaw 15

Wszystkich bombek w sumie było ponad 60, ale kilka podarowałam w podziękowaniu, kilka zostawiłam sobie, a nawet kilka udało sie sprzedać - hip hip hura!!!

Chociaż za materiały się zwróciło.


Nie wszystkie załapały sie na sesje, a niektóre jakoś tylko z jednej strony, bo zdjęcia całkiem kiepskie jakieś wyszły.




Zrobiłam też kilka szydełkowców- małe aniołki i jeden dzwoneczek.

Planowałam zrobić więcej, niestety szydełko nie chciało mi "leżeć" w dłoni, cały czas druta chciałam ciągać.





Zostało mi jeszcze do zrobienia kilka kartek.
Tak, tak, jeszcze nie wysłałam, wiem że późno,ale się nie wyrobiłam, i jakoś natchnienia nie miałam.
Jeszcze z pięć i będzie komplet, tak wiec jeszcze w tym tygodniu polecą , i do rodzinki i te na akcję
robotka-2013


Porządki przedświąteczne też zaczęte,
dobrze że prezenty skompletowane, można jedną pozycję odhaczyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz