piątek, 25 października 2013

Ulubiona

Od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem założenia bloga, w końcu stwierdziłam że nadszedł ten czas.
Na razie jestem na etapie oswajania tego nowego twora, mam nadzieję że wybaczycie błędy i potknięcia które na pewno się zdażą.

A żeby nie być gołosłownym, i że naprawdę cokolwiek tworzę, pokazuje chustę, zrobiłam ją z Kid Silk zużyłam 44g, czyli niecałe 2 motki, druty 3,5mm Knit Pro.
Wzór ażuru to Annis, choć troszkę zmieniłam końcówkę, nie miałam cierpliwości robić tyle pęczków .



jest cudownie miękka, delikatna, leciutka, a do tego cieplutka.

Wymiary to ok. 180cm długości i 40cm  w najszerszym miejscu.

Powstaje kolejna chusta z tej włóczki, ale że skończył sie moteczek, trzeba było odmówić, w oczekiwaniu na dostawę wzięłam coś innego na warsztat, i jak to zwykle bywa, nadal czeka na dokończenie. Ale mam wielką nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu ja skończę (jak i kilka innych robótek zaczętych).

1 komentarz:

  1. Agusia :) gratuluję założenia bloga (chyba moja ambicja nie wytrzyma i ja też założę hehehehhe). Prace oczywiście piękne :) brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń