środa, 25 lutego 2015

Torebka

Jeszcze w starym roku zrobiłam torebkę, 

tzn część "dzianą" torebki, ponieważ aż do stycznia 

czekała na uszycie poszewki i przyszycie rączek.

Torebka robiona podwójną nitką z  6 motków Cotton Light Drops  kolor 13

Druty 5,00mm lub 5,50mm  (już nie pamiętam- tak to jest jak sobie od razu nie zapiszę)  Knit Pro metalowe 

Wzór na torebkę znajduje się w gazetce "Akcesoria na druty, na szydełko" nr 3/2014

Wymiary torebki 35cm x 24cm x 6cm





Ponieważ moja torebka wydawała mi się za wąska, dorobiłam boki wzorem ściągaczowym, aby w środku było więcej miejsca.




2 komentarze:

  1. Widziałam i podziwiałam w realu :) Bardzo ładna :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Mireczko - szkoda tylko, że tak krótko się widziałyśmy.

    OdpowiedzUsuń