czwartek, 6 marca 2014

Sukienka dziecięca

Długo nie robiłam nic większego dla moich dziewczyn.

Na pierwszy ogień poszedł najmniejszy rozmiar:

dla Ewelinki



sukienka i bolerko


bolerko robione od góry

wzór liściowy znaleziony gdzieś na blogu rosyjskim i wydrukowany dawno temu z myślą;
"kiedyś się przyda"

bolerko wiązane wstążeczką 


sukienka zapinana z tyłu na 4 guziczki



sukienka natomiast robiona od dołu

wzory również znalezione na blogach rosyjskich

na dole są guzki-pęczki, jak zwał tak zwał, ale fajnie to wygląda

choć dużo gorzej robi 

ale nie są to nupki takie jak w szalach estońskich




ciężko było zrobić zdjęcia Ewelinie- cały czas w ruchu 

i ciągnęło ją do aparatu- chciała oglądać zdjęcia 




włóczka to Alize Sekerim, taka jak Tu

kolor 3483

kolory bardzo zbliżone na zdjęciach


pochodzi ze starych zapasów i nie pamiętam gdzie ją kupowałam

sukienka - druty 3,0 mm KP drewniane na żyłce, łączone

bolerko - druty 3,5 mm KP drewniane na żyłce, łączone

Na komplet poszło około 1,5 motka


Ogłaszam również sezon ogródkowy 2014 za OTWARTY 

Porobiłam trochę porządków ogródkowych, pozbierałam suche liście kwiatów zostawione dla naturalnej osłony korzeni, przycięłam maliny wczesne i późne, powycinałam również stare gałęzie porzeczek.

Jak miło znowu popracować w ogrodzie.

Kwiaty wiosenne cebulowe wychodzą z ziemi, z każdym dniem coraz wyższe, kwitną przebiśniegi- choć w tym roku wcale nie musiały przebijać się przez śnieg.
Kwitną również pierwsze pierwiosnki, zwykłe niskie fioletowe, ale te pierwsze kolory tak cieszą oczy po tegorocznej, burej zimie.

Może następnym razem wstawię trochę zdjęć ogrodowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz