niedziela, 16 lutego 2014

Sie chwale ...

Udało mi sie wygrać nagrodę pocieszenie w Candy urodzinowym u Renewelt

Hip hip hurra

ktoś powie, z czego się cieszy, ale ja się cieszę.

Bo to moja pierwsza wygrana w tego typu zabawach.

Dostałam 5 % zniżki na zakupy  w moim ulubionym sklepie Magicloop  



Co to będzie - jeszcze dokładnie nie wiem, typ włóczki mam od dawna upatrzony, tylko jeszcze kolor wybrać.






Brałam też udział w wymiance walentynkowej wizażowej. 

W prezencie od Asieńki dostałam takie cudeńka



Małe czerwone serduszko przygarnęła Dorcia.


Torbę własnoręcznie uszytą przez Asię 


Aniołki - "rozkradzone" przez moje najstarsze córki


Kosmetyczkę- saszetkę w kształcie serca



Torba ma kieszonki na komórkę i drobiazgi, 
zapinana na długi rzep



oraz "przydaśki"  kartkowe


Sedecznie dziękuje Asi za wszystkie cudeńka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz